måndag 31 januari 2011

Soliga söndagen


Stells stylar:)


Japp, gårdagen var en verklig sunshineday:) Först FunkyKidzpremiär och sedan Balance i solsken. Låt oss börja med de fullständigt l j u v l i g a småttisarna på barndansen. Jag visste att jag skulle bli helt såld av att se dem skutta omkring men jag blev fullständigt knockad - så OBESKRIVLIGT söta!!! Samtliga av tjejerna bar rosa eller lila tyllkjol och killarna var funky i mysdress alternativt fotbollsdräkt.

De flesta höll sig i närheten av sina föräldrar med undantag ifrån en viss liten madame, guess who? Jajamensan, Lill Z körde solo (vid såväl spegeln som på scenen) och gick även loss bland ballongerna alla skulle få i slutet av klassen. Är dock inte det minsta förvånad då halva släkten (Mickes sida såklart;) består av Dramaqueens:)


Yeah!


Inte helt överens om solen går upp eller ner;)


Snygg backbend:)


Aerovarv


Hå och hej...


På eftermiddagen hade jag en himmelsk Bodybalance. Att jag var bländad större delen utav passet störde mig inte det minsta. Tvärtom var det magiskt att köra solhälsningar med solsken i ansiktet. Hade nästintill en utomkroppslig känsla när jag lämnade klassen. Fridfull. Lycklig. Energifylld. Lugn. Harmonisk.

Väl hemma väntade tacco med svärföräldrarna, Micke och Estelle:)


Jag är en lycklig kvinna/ Beckis

9 kommentarer:

  1. Åhh, sååå söt! Jag dör! ;-)
    Vill komma till er på fika snaaart!
    STOR Kram*

    SvaraRadera
  2. Herreguud en sån söt liten ballerina med både tyllkjol och silverskor:)
    Puss Jenny

    SvaraRadera
  3. Linis - fika snart är givet!
    Jenny - miss you!

    STOR PUSS till Er båda!

    SvaraRadera
  4. Vilken liten söt ballerina hon e lilla estelle! Såg ut att vara riktigt avancerade rörelser på bilderna ju!! :) Noah gick på FunkyKidz på vår Sportlifeanläggning i höstas - han tyckte dock att det roligaste var att träffa FunkyKidz-björnen..så det blidde ingen fortsättningskurs ;) Stor kram heddis

    SvaraRadera
  5. GoseHeddan! Åh, vad roligt att höra if dig! Längtar efter dig och att pussa på LillElla:) Hoppas vi får till en dejt snart! Puss

    SvaraRadera
  6. Så fin hon är lilla Stella! Älskar den lille oförstående killen i blåvitt-set.. ;-) "Mamma sa att jag skulle träna fotboll, är detta uppvärmingen?!"

    SvaraRadera
  7. Haha, han var helskön! Före dansen startade var han sjövild men så fort fröken kom blev han from som ett lamm:)
    Kramar!

    SvaraRadera
  8. Saknar min engla stells.... Och er! Älskar er. Puss faster

    SvaraRadera
  9. Jag älskar dig Faster!
    Kom hem snart!
    Pussåkram, din Estelle

    SvaraRadera