fredag 27 april 2012

"SötOlofs" nya frilla


Matchande kläder & frisyrer;)


I tisdags lekte, vilket jag tidigare berättat, min äldsta dotter frisör (eller vad hon nu gjorde) och hennes guldbruna lockar blev ett minne blott. Nu - när jag fått lite distans till det hela - inser jag såklart att det inte är "hela världen" (bara halva;)) och, i mina ögon, är hon givetvis finast i hela världen oavsett frisyr. Jag hade kanske inte självmant valt uttunnad lugg, stubbat överhår och uppklippta längder men jag måste ändå erkänna att hon är supersöt i sin nya kortklippta frilla. Dessutom är breda hårband high fashion;)



Före


Efter


"SötOlof" (Estelles egenpåhittade smeknamn) var en strålande stjärna på eftermiddagens dansuppvisning på Move! Ljuvliga bilder på minidansöserna väntar!

Puss!/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar